.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سحرگاه دیروز ؛
۳ نفر در ساری اعدام شدند
دادستان عمومی و انقلاب ساری در این باره گفت:این افراد با وجود دستگیری مکرر و تحمل حبس، در پرونده اخیر به میزان بالایی در امر ...
۳ نفر در ساری اعدام شدند

۳ نفر از عوامل اصلی تهیه و توزیع موادمخدر در استان مازندران، به دار مجازات آویخته شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا ،حجت‌الاسلام اسدلله جعفری، دادستان عمومی و انقلاب ساری در این باره گفت: این افراد با وجود دستگیری مکرر و تحمل حبس، در پرونده اخیر به میزان بالایی در امر توزیع موادمخدر مشارکت داشتند که صبح روز یک‌شنبه به دار مجازات آویخته شدند.

وی ادامه داد: این ۳ نفر که از عوامل اصلی تهیه و توزیع مواد مخدر در استان مازندران بودند پس از دستگیری به مقامات قضایی تحویل و با تکمیل تحقیقات و رسیدگی در مراحل مختلف قضایی نهایتاً با قطعی شدن حکم و تنفیذ حکم صادره از سوی دادستان کل کشور و جری تشریفات لازم سحرگاه ۲۹ آبان در زندان شهرستان ساری به دار مجازات آویخته شدند.

دادستان ساری با بیان اینکه این افراد دارای سوابق متعدد کیفری در امر توزیع مواد مخدر بودند، اظهارکرد: همانگونه که مکرر گفته شد همه کسانی که در امر مواد مخدر به هر نوعی فعالیت دارند باید بدانند نظام مقدس جمهوری اسلامی، دستگاه قضایی و مسئولان در مقابل سوداگران مرگ، جدی و قاطع هستند و به وظیفه قانونی خود عمل خواهند کرد.

جعفری ضمن هشدار به خانواده‌ها درباره مراقبت از فرزندان خود گفت: جوانان از سرمایه‌های نظام اسلامی محسوب می‌شوند و خانواده‌ها در حفظ و مراقبت از آنان در پیشگیری از جرم نقش ممتازی دارند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 30 آبان 1390
آقای جعفری دلت خوشه خانواده باید مراقب فرزندان خود باشد چون ما نمیتوانیم امنیت سلامت جامعه را تامین کنیم احسندبه شما
نا شناس 30 آبان 1390
خداوندبه تمام خدمتگزاران به نظام وانقلاب توفیق عنایت فرماید وانشاءالله آمریکاوایادی مزدورش رانابودنماید وجوانان راازشرانهاحفظ نماید
hossein 30 آبان 1390
برادری که طلب نابودی آمریکا رو کردی چرا چشمتو رو واقعیتها بستی و فقط صورت مسئله رو پاک میکنی.درسته که آمریکا و ایدی اون میخوان به ما ضربه بزنن ولی تا حالا از خودت سوال کردی که اگه تو جامعه ما بعضی چیزا مثل اونور آب آزاد بود چه فاجعه ای اتفاق میوفتاد عدت کردیم کم کاری های خودمونو تو مسائل فرهنگی و اجتماعی یا بندازیم گردن اصلاح طلبان یا استکبار جهانی.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.198 seconds.